• برای دسترسی به امکانات سایت ثبت نام کنید
ورود ثبت

ورود به محيط کاربري

نام کاربري *
رمز عبور *

ايجاد يوزر جديد

آیتم های دارای * باید پر شوند.
نام *
نام کاربري *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ايميل *
تاييد ايميل *
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بانوان توجه داشته باشند که کوچک کردن شکم نياز به وقت و حوصله زيادي دارد، بخصوص زماني که نقاطي از شکم شما داراي مقاومت کاهش چربي باشد و به راحتي نتوان آن نقطه را کاهش حجم و لاغر کرد.
دو ناحيه از شکم که ناحيه زيرين شکم و پهلوها مي باشد با ورزش کردن و رژيم هاي غذايي به سختي لاغر خواهد شد.

بعضي افراد اين روز هاي براي لاغر کردن از وسايل لاغري استفاده مي کنند در حاليکه هيچ کدام از اين روش هاي براي لاغر شدن موثر نمي باشد. شما با رعايت نکاتي که در ادامه مطلب خواهيم گفت و انجام تمرينات مدنظر براحتي مي توانيد به اندام مورد نظرتان دست پيدا کنيد.

اولين نکته اي که براي لاغر کردن شکم بايد انجام دهيد اين است که عادات غذايي خود را تغيير دهيد، به جاي يک شير قهوه بزرگ،خامه و کيک خامه دار، از شير قهوهي کوچک و بدون چربي و يا کيک هويچ و کشمش استفاده کنيد. پس از اين نکته نتيجه مي گيريم که کنار گذاشتن مواد غذايي که داراي چربي مي باشند از نکات مهم مي باشد.

در ادامه يکسري نکات عمومي را ذکر مي کنيم که عادات غذايي بسياري از مردم مي باشد که فردي بخواهد لاغر کند بايد به انجام اين نکات دقت بسياري داشته باشد :
- هنگام فيلم ديدن، بجاي چيپس از کمي آجيل يا ميوه استفاده کنيد.
- در هنگام پخت غذا از روغن کم تري استفاده کنيد و يا از روغن زيتون استفاده کنيد.
- از مواد غذايي سرخ کردني به شدت پرهيز کنيد زيرا با نخوردن يک وعده سيب زميني سرخ کرده، ??? تا ??? کالري ذخيره کرده ايد.
- اگر کارمند هستيد از ظرف غذاي کوچک استفاده کنيد.
- هر روز صبح يک سيب کامل ميل کنيد.
- صبح بعد از صبحانه و بعد از ظهر يک ليوان آب کرفس ميل کنيد.

از آنجايي که بسياري از شما، مايل به کوچک کردن شکم خود به روشهايي صحيح هستيد و قطعا تا حالا سوالاتي نيز در ذهن شما در اين خصوص ايجاد شده است، ما قصد داريم تا با ارائه سلسله مقالاتي مفيد وتاييد شده توسط مراکز معتبر علمي و ورزشي دنيا، آنها رادر قالب سوالاتي جالب توجه به شرح ذيل ارائه نماييم : (با پي گيري اين مقالات مي توانيد پاسخهاي خود را بيابيد).

سوال :
آيا مي‌توان عضلات بالا و پايين شکم را جداگانه ورزش داد؟
ممکن است اينطور به نظر برسد که شما مي‌توانيد عضلات بالا و پايين شکم را جداگانه ورزش دهيد. اما حقيقت اين است که نمي‌توانيد قسمتي از يک عضله را جدا از قسمت ديگر منقبض کنيد. تحقيقاتي بر روي نحوه ي فعال شدن عضله شکم ،‌ در حرکت دراز نشست انجام شده و نشان مي‌دهد که در دراز نشست معمولي ، شما ممکن است کشش و انقباض بيشتري در قسمت بالاي عضله ي مستقيم شکمي‌احساس کنيد. درست است که فيبرهاي عضلاني که در قسمت بالايي اين عضله قرار دارند ، هنگام انجام درازنشست ساده کوتاهتر از فيبرهاي پاييني مي‌شوند ، اما در واقع کل عضله در هنگام حرکت فعال است.

هنگامي‌که شما درازنشست معکوس يا دراز نشست با بالا آوردن لگن و پاها را انجام مي‌دهيد ، برعکس مي‌شود و کشش و انقباض ، را بيشتر در قسمت پاييني عضله مستقيم شکم احساس مي‌کنيد. اما در اين حالت فيبرهاي قسمت بالايي عضله هم منقبض مي‌شوند و فعال هستند.

در واقع در دراز نشستي که لگن ثابت باشد و تنه بالا آورده شود علاوه بر تحرک بيشتر قسمت بالايي عضله مستقيم شکم ، عضله مايل داخلي نيز فعال مي‌شود و شما احساس مي‌کنيد که بالاي شکم بيشتر تحت کشش قرار دارد.
در درازنشست معکوس قسمت پاييني عضله مستقيم شکم فعال است و همچنين عضله ي مايل خارجي نيز فعال مي‌شود و به همين دليل احساس مي‌کنيد که پايين شکم تحت کشش و انقباض بيشتري قرار گرفته است.

Comments  
  •  
  •  
  • پاسخ همراه با نقل قول
  • پاسخ به این نظر

#1 نگار » 1394-02-15 15:31

عالی و مختصر بود ;-)
0 +−

نگار

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید