• برای دسترسی به امکانات سایت ثبت نام کنید
ورود ثبت

ورود به محيط کاربري

نام کاربري *
رمز عبور *

ايجاد يوزر جديد

آیتم های دارای * باید پر شوند.
نام *
نام کاربري *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ايميل *
تاييد ايميل *
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

بانوان توجه داشته باشند که کوچک کردن شکم نياز به وقت و حوصله زيادي دارد، بخصوص زماني که نقاطي از شکم شما داراي مقاومت کاهش چربي باشد و به راحتي نتوان آن نقطه را کاهش حجم و لاغر کرد.
دو ناحيه از شکم که ناحيه زيرين شکم و پهلوها مي باشد با ورزش کردن و رژيم هاي غذايي به سختي لاغر خواهد شد.

مطالعه بیشتر...
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

اگر از شکل بدن خود، به خصوص در ناحيه شکم ناراضي هستيد، بايد بدانيد که تنها پرداختن به ورزشهايي که بر روي يک ناحيه از بدن متمرکز ميشود کافي نيست و فايده چنداني هم ندارد. بلکه اين ورزش براي تاثير واضح و آشکار بايد در کنار ورزشهايي براي تمام بدن انجام شود زيرا بدن نميتواند چربي را تنها در يک ناحيه از بين ببرد و شما

مطالعه بیشتر...
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

عضلات شکم شما،از ۴ گروه عضله تشکیل شدهاند: عضله مستقیم شکمی،عضلات مورب داخلی و خارجی و عضله عرضی شکم. این چهار گروه عضله،با همدیگر، از تنه شما حمایت میکنند و در حرکات متنوعی مانند خم کردن تنه به جلو یا عقب، راست یا چپ، بالا بردن و پائین آوردن کمر و تنه بر روی زمین، شرکت میکنند.

مطالعه بیشتر...
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 3.20 (5 رای)

شما هم مـی تـوانید شکم خود را به راحتـی آب کنید: این راهـنمـای 4 قسمتی برای خوردن، آشامیدن، و ورزش کردن شما را در هر زمان آماده پوشیدن لباس دلخواهتان می کند.

مطالعه بیشتر...

مطالب مشابه:

مطلبی یافت نشد